måndag 3 juni 2013

Stugmys

Regnet öser ner där ute så vi håller oss inomhus! Men det är mysigt det med, vi spelar spel, tittar på tv, eldar i kaminen och lyssnar på regnet : ) Skönt att bara ta det lugnt idag efter gårdagens körning.




2 kommentarer:

  1. Va mysigt det ser ut. Jag hoppas att det blir bättre väder för er kram Faster Lone

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt mysigt ut...jag kommer :)Mormor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...