onsdag 5 juni 2013

Till haaaaaaaaavs.....

Idag var vi bortbjudna till Berit och Åke som vi hyr stugan av. De bor en kilometer från oss så vi tog lilla båten och hälsade på.





2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut...och Nikki har fytväst på ser jag :).....men ni då ?? :) Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Oh va det ser härligt ut. vilken natur jag förstår att no trivs kram fasyer Lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...