onsdag 31 juli 2013

Cykelvagn

I början av maj införskaffades en bättre begagnad cykelvagn. Här är bilder från premiären. Känns lite liten till Nikki redan men det är lugnt nu på sommaren när man inte behöver taket på. Det har blivit lite turer bl a till hästarna och Trollungarna. Nikki tycker den är rätt mysig men lite skumpig på grusvägen.





 /Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...