onsdag 17 juli 2013

Larvigt!

Såna här färggranna larver frossar på vårat ogräs utanför stallet (man kanske skulle börja föda upp såna här rackare?). Vi var ju tvungna att kolla upp vad det var för sort och dom heter Karminspinnare. Dom är lika vackra både som larver och fjärilar tycker jag :)

Vår egen bild...

Den här bilden har jag lånat från danand.se

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...