tisdag 30 juli 2013

Nederbörd

Efter några veckor med varmt väder och inte så mycket regn förutom på natten så kom det idag en rätt rejäl skur med regn och hagel lite åska. Kul tyckte Nikki och sprang ut för att kolla läget. Hon kom rätt snabbt in igen. Temuggen glömdes inte alls bort i all hast när jag sprang in. Det är en regnmätare.






/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...