lördag 22 mars 2014

Pulled pork

Köpte en skinkstek igår och tänkte att man kanske kan göra pulled pork av den, det brukar väl göras på karré men det ska nog bli minst lika bra. Receptet hittade jag här Pulled Pork. Ibland har man riktig tur och har alla ingredienser hemma. Coleslaw till detta blir nog bra. Det kan bli någon våffla sen kanske, ska testa detta recept isåfall: Våfflor på mandelmjöl.








/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...