söndag 23 mars 2014

Sköna söndag!

Det blev en fin dag idag också, trots att väderrapporten lovade regn. Skönt! 
Tog en promenad med Casper och Nikki i förmiddags, sen fastnade hon hos grannarna så jag och Casper fick promenera hem själv :-) Sen blev det slyröjning igen, för tredje dagen i rad. Det är egentligen inte särskilt kul, men det uppvägs av att man är ute i det fina vädret samtidigt, och det är ju så härligt! 

Två gånger såg jag Nikki idag. En gång när hon och Rut kom för att hämta Nikkis cykel för dom skulle cykla en runda, och en gång för att hämta ägg som dom skulle sälja. Jag vet inte vem av dom som satte priset på äggen, men misstänker att det var Nikki... ;-)  20 spänn för ett sexpack, och hon fick sålt båda lådorna hon hade med sig. Hädanefter får hon sköta försäljningen! ;-D

Avslutade dagen med en liten kvällspromenad med Rasmus. Imorgon står det tömkörning på schemat för honom, hoppas han sköter sig. Båda hästarna har haft en viloperiod då underlaget har varit extremt dåligt senaste månaden, så vi har precis kommit igång så smått nu igen. Kul :-) 



/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...