söndag 23 mars 2014

Semmeldagen!

Eller ja, den dagen har ju redan varit, men jag ville i alla fall visa våra fina semlor som vi gjorde. Receptet hittade vi på 56kilo.se.
Jag brukar inte gilla lchf-substitut, tycker aldrig att det motsvarar mina smakförväntningar, och därför så bakar vi nästan aldrig längre. Men ibland blir man ju sugen och dom här såg så goda ut på bilden. Och dom blev faktiskt helt okej! Inte som vanliga semlor såklart, men helt okej som substitut. Och väldigt mäktiga! Godkända av både mig, Lasse och Nikki :-) 


Lördag och sista omgången av Mello, lchf-semlor och lite rött vin, dä ä gött dä! ;-)


/Maria

2 kommentarer:

  1. Hej på er dom ser jätteglad ut kram

    SvaraRadera
  2. Faster Lone skrev det här kram

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...