Eller ja, den dagen har ju redan varit, men jag ville i alla fall visa våra fina semlor som vi gjorde. Receptet hittade vi på 56kilo.se.
Jag brukar inte gilla lchf-substitut, tycker aldrig att det motsvarar mina smakförväntningar, och därför så bakar vi nästan aldrig längre. Men ibland blir man ju sugen och dom här såg så goda ut på bilden. Och dom blev faktiskt helt okej! Inte som vanliga semlor såklart, men helt okej som substitut. Och väldigt mäktiga! Godkända av både mig, Lasse och Nikki :-)
Lördag och sista omgången av Mello, lchf-semlor och lite rött vin, dä ä gött dä! ;-)
/Maria
Hej på er dom ser jätteglad ut kram
SvaraRaderaFaster Lone skrev det här kram
SvaraRadera