onsdag 26 mars 2014

Sol, sol, sol...

Vilket fantastiskt väder det är varje dag, så himla härligt!! Försöker vara ute så mycket som möjligt och njuta av det!



 Nikki klättrade lite på stora stenen medan jag tömkörde Rasmus :-)

 Rasmus skötte sig mycket bättre den här gången än vad han gjort dom andra gångerna. Han börjar nog inse nu att det är arbete som gäller när vi tömkör och inte fri lek som han verkade tro först... ;-)

 Lunch ute varje dag, härligt!

Tjejerna for iväg för att rasta Ruts hund. Nikki orkar inte få någon fart på sin egen cykel nu när det är så mjukt på vägarna, men Rut är så snäll och skjutsar henne :-)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...