Vilket fantastiskt väder det är varje dag, så himla härligt!! Försöker vara ute så mycket som möjligt och njuta av det!
Nikki klättrade lite på stora stenen medan jag tömkörde Rasmus :-)
Lunch ute varje dag, härligt!
Tjejerna for iväg för att rasta Ruts hund. Nikki orkar inte få någon fart på sin egen cykel nu när det är så mjukt på vägarna, men Rut är så snäll och skjutsar henne :-)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar