onsdag 23 december 2015

Hej mitt vinterland:)

Snälla låt den nu få ligga kvar, åtminstone tills fredag!!





1 kommentar:

  1. Hej när jag ser bilderna fån Filitjärn så vill man bara åka dit.Så synd att huset står tomt men vi vill ju ha det kvar.Vi dyker upp i påsk i allafall.Ha det gott från oss!/Anki i Strömsund

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...