torsdag 26 maj 2011

Första ägget

En glad Nikki kom in med årets första ägg. Perfekt frukost.







Nikkis frukostomelett
Ett ägg, en skvätt grädde(40%), salt o peppar.
Fyllningen är några ostskivor, några skivor Harlösakorv lite oregano.
Lite smör får smälta på omeletten för god smak och extra mättnad.


1 kommentar:

  1. Vilken liten söt "HÖNSAKADORRA".Pussa från mormor :)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...