Idag har vi spenderat större delen av dagen i trädgården för att ansa gräsmattor och bekämpa ogräs :) Tack mamma och Tommy för att vi fick låna trimmern och ogräsbrännaren!
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Det var så lite så :)Ni har ju varit riktigt duktiga idag....ni är välkommna hem till oss i morgon och fortsätta där :))Kram mamma,svärmor
SvaraRadera