onsdag 1 juni 2011

Trädgårdsarbete

Idag har vi spenderat större delen av dagen i trädgården för att ansa gräsmattor och bekämpa ogräs :) Tack mamma och Tommy för att vi fick låna trimmern och ogräsbrännaren!




/Maria

1 kommentar:

  1. Det var så lite så :)Ni har ju varit riktigt duktiga idag....ni är välkommna hem till oss i morgon och fortsätta där :))Kram mamma,svärmor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...