lördag 5 november 2011

Halloweenfest :)

Igår hade vi halloweenfest här hemma!
Alla fick ta med nån mat och så gjorde vi buffe av det. Massor med god mat blev det, mums! Dom som var här var Mamma, Tommy, Ebba, Emma och Ante, Louise, Andreas och Elma, Thomas, Anette och Henrik och Hanna.
Väldigt trevligt hade vi! :)

1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...