lördag 12 november 2011

Landmann!

Idag körde jag och Emma upp med Landmann till Farstorp och red lite i ridhuset. Han fick sig en riktig genomkörare och var rent dyngsur av svett efteråt :) Men det behövde han!





Det blev några skutt sen på slutet också. Här är hindret...
Fotografen var antingen för snabb eller lite för sen med att trycka av, eller så blev det suddigt så ja, det här får räcka som bevis ;)
Tack Emma för att du ställde upp och följde med!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Det är faktiskt inte så lätt att fota när det går så fort ;)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...