Jag, mamma och Tilda har varit på Väla idag och shoppat lite. Tilda fick dom här fina kläderna av mamma, tack :) Själv fick jag också äntligen handlat lite nya tröjor för mitt presentkort på H&M
Tilda i sin nya höst look :)
Sötis :)
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Såååå fin hon blev :))sötnosen !!!<3
SvaraRaderaJätte sött!
SvaraRadera