onsdag 2 november 2011

Pepsi Light :)

Hittade dom här gamla bilderna på Pepsi. Tyvärr inte från när jag hade henne utan från dåvarande ägare men dom är kul att se ändå :) Världens finaste c-ponny! Hoppas hon har det bra där hon bor idag! 






1 kommentar:

  1. Hon var värkligen fin vår lilla Pepsi...Som hon hoppade!!!!Kanon ponny :))M

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...