lördag 5 november 2011

Ridtur!

I förmiddags var jag ute och red en runda med Louise i det helt underbara höstvädret! Hästarna var (som vanligt...) lite nervklena men det var mysigt ändå och alltid kul att snacka en massa skit med Lollo ;)
Det blev lite träning att hoppa dike också inne i skogen och gick jättebra! Duktiga busen :)



/Maria

1 kommentar:

  1. Det var mycket trevligt att träffa dig, men jag hade nog kunnat skänka bort min egen envisa hästkärring efter den ridturen :D Ska vi gör om det till nästa helg och hoppas det går bättre då?

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...