torsdag 17 november 2011

Tandläkarbesök!

Igår var det dags för Nikki och Lasse att besöka tandläkaren :) Jag hade bokat tid åt dom hos min tandläkare Ola Jönsson i Lund. Han är mycket bättre än folktandvården! Det gick jättebra för båda två, inga hål ;) Nikki tyckte det var kul att sitta i tandläkarstolen (i mitt knä) och gapade stort så Ola kunde titta på hennes tänder :) Sen fick hon välja och vraka bland en massa saker i en låda och det blev en liten ödla till slut. 

 Innan vi åkte till Ola så hann vi med ett besök på Jula! Nu är vi rustade inför vintern med varma skor, overall åt Lasse och ett skydd till framrutan på bilen så man slipper skrapa is :)

 Väntrummet hos Ola. Nikki hittade lite Bamsetidningar och böcker att läsa :)

 Akvarium...

Ännu mera väntan, vi var alldeles för tidiga för en gångs skull... ;)

/Maria

1 kommentar:

  1. Va skönt att det gick bra hos Ola....han sa väl till Nikki att hon hade lika fina tänder som sin mormor :))Kram

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...