torsdag 31 maj 2012

Mors dag




Fick fina blommor, en bok, foppatofflor och ett fint kort med Nikkis och Tildas handavtryck i på Mors dag :) Och efter kvällsmaten ställde sig Nikki på sin stol och sjöng "Vi gratulerar" några gånger för mig också. Min lilla tutta vet precis hur man ska uppvakta sin mamma på bästa sätt :)

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...