Fick fina blommor, en bok, foppatofflor och ett fint kort med Nikkis och Tildas handavtryck i på Mors dag :) Och efter kvällsmaten ställde sig Nikki på sin stol och sjöng "Vi gratulerar" några gånger för mig också. Min lilla tutta vet precis hur man ska uppvakta sin mamma på bästa sätt :)
//Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar