lördag 19 maj 2012

Nikki käkar frukost

Det är lite olika vad Nikki äter till frukost men hon äter alltid något. Alltid hungrig på morgonen.
Här äter hon äggröra med avokado och närodlad krasse.



Just nu är det "pannkaka" med vispad grädde och bär som är favoriten. Pannkakan är egentligen en omelett på smet på ägg, grädde, kanel och lite salt. I vispgrädden vill hon gärna ha lite vaniljpulver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...