söndag 26 augusti 2012

Besök på sommarbetet :)

Idag åkte vi allihop utom Tildis (som är hos Lone) en liten runda där första stoppet var Farstorp för att träffa Wenche. Jag ska hjälpa dom lite i stallet några dagar så vi gick igenom några saker bara. Därefter vidare till Ängdala för att lämna Emmas USB minne och snacka lite skit med Ebba som var ensam hemma :) Nästa anhalt var hästarna för att se så dom levde och mådde bra och fylla på vatten. Dom älskar verkligen när man kommer och tittar till dom! 

 Över bron på väg in till hagen

 Lilla flocken :)

 Sötis :)

 Mys med Rasmus :)

 Sååå nyfikna på Nikki!!

 Puss :)

 Nikki och Rasmus myser :)

 Rasmus och Nikki turades om att klia varandra :)

Hej då hästarna, ses på tisdag igen :)
Fortsättning i nästa inlägg...

2 kommentarer:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...