onsdag 24 april 2013

Vi älskar dig, lilla ängel!











Lilla hjärtat, vi ska minnas dig för alltid, så länge vi lever. Du finns, för alltid, i våra hjärtan!

/mamma och pappa


4 kommentarer:

  1. <3 Mina tankar finns hos er... Tommy

    SvaraRadera
  2. Tänker på er/ Faster Pia

    SvaraRadera
  3. Älskade ni, fina fina Tilda!! Hon kommer för evigt finnas bevarade i många hjärtan!
    Ni är fantastiska!

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...