Lilla hjärtat, vi ska minnas dig för alltid, så länge vi lever. Du finns, för alltid, i våra hjärtan!
/mamma och pappa
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
<3 / kusin Josse
SvaraRadera<3 Mina tankar finns hos er... Tommy
SvaraRaderaTänker på er/ Faster Pia
SvaraRaderaÄlskade ni, fina fina Tilda!! Hon kommer för evigt finnas bevarade i många hjärtan!
SvaraRaderaNi är fantastiska!