tisdag 28 maj 2013

Ångest...

Idag väntar vi hem vår lilla Tutta-Lutta som varit på semester med sin mormor i Astrid Lindgrens värld. Trots att jag vet att hon har det jättekul och jättebra (vi har pratat i telefon) så ska det ändå bli skönt att få hem henne igen. Jag har sån ångest varje gång när hon är borta för att det ska hända henne nåt så hon också dör och ja....usch, jag blir knäpp av att tänka på det! Sätter in en bild istället på den här planetens sötaste tjej :)

 Vår älskade Tutta :) 

/Maria

1 kommentar:

  1. Förstår precis och känner mycket väl igen dem ångestattackerna, rädslan att ngt ska drabba det dyrbaraste man har än en gång..

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...