fredag 18 oktober 2013

Myror i brallan...

...eller loppor i pälsen eller nåt :-) Det är inte lätt att få nåt bra foto på Lisa för hon rör sig HELA tiden! Men hon är söt ändå, lilla lurvisen :-)
Vi vaknade till ett fantastiskt fint väder idag! Minus fem grader och strålande solsken, mitt absoluta favoritväder! Älskar det! Känner riktigt hur batterierna laddas, och det behövs!





/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...