...eller loppor i pälsen eller nåt :-) Det är inte lätt att få nåt bra foto på Lisa för hon rör sig HELA tiden! Men hon är söt ändå, lilla lurvisen :-)
Vi vaknade till ett fantastiskt fint väder idag! Minus fem grader och strålande solsken, mitt absoluta favoritväder! Älskar det! Känner riktigt hur batterierna laddas, och det behövs!
/M
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar