söndag 20 oktober 2013

Snöhuvud :-)

Vad som började med en liten snöboll blev till slut ett snöhuvud, som Nikki kallade det :-) Jag och Lasse höll på i stallet när Nikki, väldigt stolt, kallade och ville visa sitt snöhuvud. Och klart hon ska vara stolt, den är jättefin tycker jag, ser så snäll ut på nåt vis :-) När vi fått lite mer snö här ska vi nog kunna hjälpa henne att rulla ihop en kropp också!




/M

3 kommentarer:

  1. Vilken fin en Nikki. Är det kallt hos er eller bara

    SvaraRadera
  2. En stor sol och minusgrader skulle det vara med många kramar Faster Lone

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att ni har det bra./ Faster Pia.

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...