Vad som började med en liten snöboll blev till slut ett snöhuvud, som Nikki kallade det :-) Jag och Lasse höll på i stallet när Nikki, väldigt stolt, kallade och ville visa sitt snöhuvud. Och klart hon ska vara stolt, den är jättefin tycker jag, ser så snäll ut på nåt vis :-) När vi fått lite mer snö här ska vi nog kunna hjälpa henne att rulla ihop en kropp också!
/M
Vilken fin en Nikki. Är det kallt hos er eller bara
SvaraRaderaEn stor sol och minusgrader skulle det vara med många kramar Faster Lone
SvaraRaderaJag hoppas att ni har det bra./ Faster Pia.
SvaraRadera