fredag 4 oktober 2013

Var är du...

....lilla dumma sladd! Varför har vi hittat alla sladdar till datorn/TV:n mm, men inte kamerasladden så vi kan lägga upp bilder på bloggen?!?
Suck, ja det är väl bara till att fortsätta leta lite till då... någonstans här gömmer den ju sig och när vi får tag i den lille rackaren så ska den banne mig få det varmt om öronen, hehe ;-)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...