måndag 21 oktober 2013

"Ta en stol och sätt dig i soffan"

Nu packar vi inte upp längre ur flyttlådorna utan letar bara när vi behöver något. Jag fick tag i min vinteroverall och under den hittade Nikki sitsen till sin stol. Den var uppskattad.



Här är förresten en bild på en tokig kvinna man kan stöta på i Sollefteå, skåning skrek hon att hon var innan vi långsamt backade där ifrån och lämnade henne ;-)

Skojade bara, det är  svärmor på besök som vandaliserar en lekplats.


//Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...