Här är förresten en bild på en tokig kvinna man kan stöta på i Sollefteå, skåning skrek hon att hon var innan vi långsamt backade där ifrån och lämnade henne ;-)
| Skojade bara, det är svärmor på besök som vandaliserar en lekplats. |
//Lasse
| Skojade bara, det är svärmor på besök som vandaliserar en lekplats. |
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar