Hon är den finaste ängeln och tittar på er varje dag./. Kram från faster.
Sötaste Tildis!!
Sötaste lilla vännen jag saknar dig så du kommer alltid att finnas i mitt hjärta puss faster lone
Sänder en stor styrkekram.... <3 <3 <3
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Hon är den finaste ängeln och tittar på er varje dag./. Kram från faster.
SvaraRaderaSötaste Tildis!!
SvaraRaderaSötaste lilla vännen jag saknar dig så du kommer alltid att finnas i mitt hjärta puss faster lone
SvaraRaderaSänder en stor styrkekram.... <3 <3 <3
SvaraRadera