tisdag 7 maj 2013

Var är du...

...mitt älskade lilla hjärta? Jag saknar dig så mycket :,(


Älskar dig min lilla ängel ♥ puss från mamma



4 kommentarer:

  1. Hon är den finaste ängeln och tittar på er varje dag./. Kram från faster.

    SvaraRadera
  2. Sötaste lilla vännen jag saknar dig så du kommer alltid att finnas i mitt hjärta puss faster lone

    SvaraRadera
  3. Sänder en stor styrkekram.... <3 <3 <3

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...