måndag 17 oktober 2011

Bäää!

I går kväll fick vi hem våra två får! Dom fann sig tillrätta direkt och bräkte i högan sky när dom hörde att hästarna fick mat så då fick dom ju också ha lite :)
Imorgon blir det till att fixa extra trådar till staketet så dom kan komma ut och äta gräs!

1 kommentar:

  1. Saknar bääääandet hos mig...dom blev alltid lika glada när dom såg en :)))M

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...