I går kväll fick vi hem våra två får! Dom fann sig tillrätta direkt och bräkte i högan sky när dom hörde att hästarna fick mat så då fick dom ju också ha lite :)
Imorgon blir det till att fixa extra trådar till staketet så dom kan komma ut och äta gräs!
Saknar bääääandet hos mig...dom blev alltid lika glada när dom såg en :)))M
SvaraRadera