Ja! Det var den jag menade, den var inte likadan men nästan. Älskar den översta bilden där, hon är så j*kla söt på den :) Vi får ta och åka ner där en dag när jag är ledig, jag saknar det också!
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Ja! Det var den jag menade, den var inte likadan men nästan. Älskar den översta bilden där, hon är så j*kla söt på den :) Vi får ta och åka ner där en dag när jag är ledig, jag saknar det också!
SvaraRadera