måndag 17 oktober 2011

Till Louise :)

Det måste vara den här mössan du menade :) Saknar "berget" och våra fikastunder där! 
 Tokig i banan då och det är hon fortfarande :) Gullunge!
/Maria

1 kommentar:

  1. Ja! Det var den jag menade, den var inte likadan men nästan. Älskar den översta bilden där, hon är så j*kla söt på den :) Vi får ta och åka ner där en dag när jag är ledig, jag saknar det också!

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...