torsdag 27 oktober 2011

Läkarbesök

Jaha, idag var vi iväg på och fick Tilda undersökt av en läkare som heter Olof Rask i Lund. Han klämde och kände, vred och böjde, lyssnade och tittade, knackade och lös med ficklampa...och visst höll han med om att inte allt stod rätt till :(
Vi diskuterade lite om vad det kunde vara men såklart så ville han ju inte säga så mycket. Lite fint sa han att hon hade en störning i utvecklingen som hon nog aldrig skulle kunna hämta igen, dvs vad vi vanliga rätt och slätt kallar för utvecklingsstörning :(
Vi ska in igen så fort vi får en tid (vilket kunde ta upp till tre veckor!). Då ska hon sövas och så kommer dom ta en massa prover och röntga henne.

Det känns tungt att höra att det är fel på ens lilla flicka, man vill ju bara att hon ska vara frisk och må bra...


Men vi älskar dig precis som du är lilla böna  

1 kommentar:

  1. Det är klart vi älskar lilla Tildisen :)<3<3<3 Puss o Kram Mormor Riktig gullunge är hon !!!

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...