måndag 31 oktober 2011

Inkräktare...

Vi har sett att det springer en okänd kise här som verkar ha flyttat in i ladan. Idag var den inne i stallet för att äta när jag var där, så jag lyckades fota den. Simon var INTE glad över att den var där!!!

Vem är farligast...
 Simon...
 eller kisen...?
 Simon vann! :)

Han ser inte mycket ut för världen lilla Simon men han är en riktig tuffing :)

2 kommentarer:

  1. Heja Simon !!!! Han är en riktig tuffing...:))M

    SvaraRadera
  2. Simon kan kanske komma hem till oss och uppfostra Doris (som äntligen kom hem igår!!) lite, hon är en riktig vildkatt nu :) Håller med om att Simon är en tuffing, inte många rår på Siri tex.

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...