måndag 31 oktober 2011

Mys :)

Efter att Lasse åkte till jobb igår kväll så då passade vi tjejer på att mysa till det och det gör man såklart bäst i mammas och pappas säng!
Det blev lek och bus och en massa koj byggen först, sen läste vi Pinocchio på glädje ön. Det är en av Nikkis absoluta favoritböcker för tillfället så det blev den såklart (igen...) och Tilda nöjer sig bara hon får vara med :)
Sen lite mys och prat innan det var dags att sova för busungarna. Nikki var supertrött efter en hel helg hos mormor så det tog inte många sekunder innan hon sov gott!
Tilda låg och småprata och knorra som hon brukar en liten stund innan hon också somnade :)
Själv fick jag klämma mig in i mellan så gott det gick sen :) Förstår inte hur två små flickor kan ta så mycket plats! Men mysigt var det i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Låter riktigt mysigt :))Mormor

    SvaraRadera
  2. Haha, förstår du nu varför jag inte kan vänja Elma av med att sova i vår säng? Det är ju vardagsmys på hög nivå! :)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...