onsdag 26 oktober 2011

Nikkis första biobesök


I lördags var det då äntligen dags att åka till kulturhuset i Svalöv för Nikkis första biobesök. Det blev Nalle Puhs film "Nya äventyr i Sjumilaskogen"som skulle upplevas. Mamma och Tilda fick bli hemma och passa huset.







Nikki tyckte om filmen men tyckte kanske mest om sin påse med nötter och russin.
Efter halva filmen började russinen ta slut. Då tyckte hon att man nog kunde tända lamporna så att hon kunde hitta de sista i påsen. 
Nöjda och glada gav vi oss hem igen för att äta middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...