Berta och Mormor har beslutat att underkänna hagen (av någon anledning som vi människor inte förstår) och är numera tydligen frigående :) Och inte kan man skälla på dom små ullbollarna, dom är ju bara för söta när dom strosar omkring! Nöjdare än så här kan dom nog inte bli :)
Dom har det riktigt bra...Berta o mormor...det är nor inte många får som går på lösdrift :))M
SvaraRadera