måndag 31 oktober 2011

Beslut av högsta (får)domstolen...

Berta och Mormor har beslutat att underkänna hagen (av någon anledning som vi människor inte förstår) och är numera tydligen frigående :) Och inte kan man skälla på dom små ullbollarna, dom är ju bara för söta när dom strosar omkring! Nöjdare än så här kan dom nog inte bli :)




1 kommentar:

  1. Dom har det riktigt bra...Berta o mormor...det är nor inte många får som går på lösdrift :))M

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...