Vi har plockat mycket bär på sistone och stoppat i frysen. Svarta och röda vinbär, hallon och blåbär.
Nikki har nog ätit bär varenda dag i över en månad. Hon brukar gå ut i trädgården och plocka för att ha på sin gröt. Bilderna nedan är från när vi gick en runda nere på järnvägen(ingen fara...den lades ner 1961).
Blåbärsplock i Skäralid ses nedan.
Stannade till vid kopparhatten och tog ett par foton.
/Lasse
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar