tisdag 6 augusti 2013

Tjock, tjockare....

Min mammas minishettis Katja har fått komma hit på bantning, och till sällskap har vi hämtat hem Rasmus från betet. Han har också en hel del kilos övervikt att bli av med, även om han ligger i lä om man jämför med Katja ;) Mysigt att ha hästar här på gården igen, det är så tomt utan! Ska passa på att bli färdig med Rasmus inkörning nu när han är hemma, så kan man kanske snart börja ha lite nytta av honom också ;)


 Sötis :)

 Och vi som tyckte Rasmus var liten....!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...