torsdag 8 augusti 2013

Kalldusch :)

Vissa dagar är bara helt olidligt varma, inte bara för oss utan även för djuren, trots skugga! Katja och Rasmus älskar att bli avspolade med kallvatten när det är som varmast mitt på dagen! Dom njuter i fulla drag av svalkan! :-) 







Lika bra att passa på och fylla i nytt kallt vatten i tunnan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...