onsdag 7 augusti 2013

Lekplatsen :)

Förra veckan åkte vi in till Eslöv för ett besök hos optikern. Eller det var i alla fall vad jag och Lasse hade planerat, Nikki hade helt andra planer ;) Bara en liten bit, snett över vägen från där vi parkerade bilen finns en lekplats. Där hade Nikki tydligen varit i början av sommaren med Trollungarna och lekt och haft kul, och nu tyckte Nikki att vi också skulle gå dit. Och så fick det bli :) Vi hade nog lika skoj allihop!







Land i sikte? ;)


/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...