tisdag 25 oktober 2011

Dunbollarna..

Förstfödd/kläckt och fortfarande lite blöt


 Bodde först inne några dagar men sen fick dom flytta ut till hönsgården där vi stängt av ena hörnet.

Alla är vita men några fick gul näbb och gula ben medan vissa fick grå näbb och ben. Dessutom har dom flesta ärvt pappornas ben"fluff" :) Ska bli kul att se hur dom ser ut som vuxna och vi hoppas att det blir många hönor!


3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin bild på den som sitter på trägrejen! Riktig reklambild, kan ni använda sen när ni ska sälja eko-kyckligar ;)

    SvaraRadera
  2. Fina kycklingar :)) M

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...