måndag 31 oktober 2011

Ett tips...

...när alla i familjen är trötta och gnälliga och inget hjälper! Man säger åt dom att gå och lägga sig, så man får en lugn stund själv, och sen vaknar dom (förhoppningsvis) pigga och glada :)
Detta bör dock helst göras tidigare på dagen men ibland har man inget val ;)

Mina älsklingar :)


Jag har fixat middag, den står i ugnen och nu ska jag ut och fixa stallet och djuren! Sen hoppas jag att dom passar upp på mig lite ;)

/Maria

1 kommentar:

  1. Ser riktigt skönt ut...o söta är dom alla tre :) Mormor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...