onsdag 26 oktober 2011

Kan du inte cykla idag älskling....

Idag är det dagis för Nikki och det älskar hon verkligen! Men hon är väldigt bestämd med att man ska cykla dit och hem, annars blir hon skitsur haha :D 
Den här dagen var det Lasse som fick motionera ;) Och Nikki var nöjd, sprang sista biten hem!

1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...