fredag 23 augusti 2013

Märkt för livet.

I början av året så sa jag till Maria att jag ville göra en tatuering av Tildas hand eller fot. Har tänkt på det då och då men det har inte blivit av och det hade det nog inte blivit av inom överskådlig tid heller. Förra veckan fick jag oväntad present. Maria och de närmaste hade fixat en 35-års present till mig. Jag blev väldigt rörd och är djupt tacksam. Jag hade väldig beslutsångest men jag bestämde mig till slut för ett fotavtryck. Blev väldigt nöjd med resultatet.



Idag är det fyra månader sedan Tildisen lämnade oss i stor sorg. Precis som varje kväll tänder vi hennes ljus och tänker på henne. Jag saknar henne så ofantligt mycket.


/Lasse

4 kommentarer:

  1. Åh lasse va fin den blev.ktam

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Har funderat på ngt liknande faktiskt! Nu bär du henne dig i dubbel bemärkelse!

    SvaraRadera
  3. Tack anonyma :) och tack Emma!

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...