fredag 6 januari 2012

Ännu en familjemedlem :)

Jaha, lite hastigt och lustigt så blev vi med ännu en häst i eftermiddags :) Den här lilla vilden skulle slaktas om vi inte tog den och ja, här är den nu ;) När den kom så släppte vi ut den med dom andra hästarna och det gick jättebra! Men nu ikväll när jag ut för att ta in dom så kom han runt stallknuten.... Som tur är så var han lätt att fånga och sen fick jag ta i honom i Caspers box för alla andra är ju upptagna. Men det gick hur bra som helst, Casper var jättesnäll. Lillen försökte dia men där kom inte mycket ;) Sen ställde dom sig och mumsa hö tillsammans som om dom aldrig gjort nåt annant. Skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...