tisdag 3 januari 2012

Time to say goodbye...

Idag var vi iväg på mormors begravning. Det var så fint med vit kista och lila blommor. Mormor älskade lila!
Känns skönt att ha sagt hej då till henne men saknaden är stor. Älskade mormor...Hoppas att hon har det bra där hon är nu och slipper ha ont!

/Maria

2 kommentarer:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...