söndag 22 januari 2012

Lera, lera, lera...

Hatar lera!!! Det är äckligt, mörkt och kladdigt och finns överallt den här tråkiga vintern! En tredjedel av vår hage är ju rent förstörd :( Stackars hästarna som måste gå i det varenda dag. Hoppas det fryser snart och håller sig så tills det blir vår, sen kan det bli en snustorr sommar! Så det så!


//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...